Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2015

Η ΦΡΙΚΗ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ

Η Κιμ Φουκ Φαν Τι (Phan Thị Kim Phúc) είναι το πρόσωπο πίσω από τη φωτογραφία – σύμβολο της φρίκης του πολέμου στο Βιετνάμ. Ήταν μόλις 9 ετών όταν έπεσε θύμα επίθεσης με βόμβα ναπάλμ, που έκαψε το μεγαλύτερο μέρος του κορμιού της. Απαθανατίστηκε να τρέχει κλαίγοντας για να σωθεί, με το πρόσωπό της κυριευμένο από τρόμο και το σώμα της σημαδεμένο από εγκαύματα, σε μια φωτογραφία που έκανε τον γύρο του κόσμου κι έμεινε στην ιστορία ως το ντοκουμέντο που συνοψίζει την αγριότητα και την τραγωδία του πολέμου.
                     Η πιο διάσημη φωτογραφία του πολέμου του Βιετνάμ 

Παρότι δήλωνε ότι ακόμη κουβαλάει “τις ουλές και πολύ πόνο”, τονίζει ότι η καρδιά της “έχει θεραπευτεί” και εύχεται να μην ξαναδεί ποτέ παιδιά να υποφέρουν τόσο. “Μπορεί να μου έκαψαν το σώμα μου, αλλά όχι την ψυχή, το όνειρο, το μέλλον μου. Έχω μια καινούργια φωτογραφία να δείξω στον κόσμο. Είμαι ακόμη ζωντανή και κρατάω το όνειρό μου ζωντανό” λέει.



Η Κιμ Φουκ είναι σήμερα πρέσβειρα Καλής Θελήσεως της UNESCO και μέσα από το έργο του ιδρύματος που έχει συστήσει από το 1997 αγωνίζεται υπέρ της ειρήνης και για τη φροντίδα των παιδιών που έχουν πέσει θύματα πολέμου.
Πηγή:   http://www.asiatravelroutes.com/el/blog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...