Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

mercy of maria


ΦΩΤΟ: Μία άστεγη κοντά στην πλατεία Μοναστηρακίου. Το φαινόμενο των αστέγων έχει αυξηθεί κατά περίπου 25% από το 2009.

«Δεν μου αρέσουν οι άνθρωποι της δύναμης και της ισχύς, οι άτρωτοι και ατσαλάκωτοι. Έχουν κάτι παγωμένο στο βλέμμα τους. Τους λείπει η ευσπλαχνία. Δυνατός δεν είναι αυτός που δεν κλαίει μήτε εκείνος που δεν φοβήθηκε ποτέ, μα αυτός που μπορεί να πει, πεινώ, διψώ, πάρε μια αγκαλιά...» π.Χ.Π.


Στο Έλεος Της Παρθένου Μαρίας.
«καθώς πίνω πολύ, καθώς φωνάζω από πόθο... καθώς σκουπίζω το παρελθόν μου... για να κρατήσει κάτι καλό... καθώς δαίμονες σέρνονται κάτω από το δέρμα μου... καθώς φεύγω μακριά δεν μπορώ να κάνω τίποτα παρά να προσευχηθώ... ότι η Παρθένος Μαρία θα με πάρει στην αγκαλιά της... Στο Έλεος Της Παρθένου Μαρίας θα τοποθετήσω το πονεμένο μου κεφάλι; Στο Έλεος Της Παρθένου Μαρίας θα βρω το αναπαυτικό μου μέρος;»
As I drink too much
As I scream out of lust
At the moon for someone to touch me
As I fail to please
What the moon won`t ease
I can`t sit still from running wild
As I wipe my past
For something good to last
As demons are crowling under my skin
As I walk away
There`s nothing to do but pray
That Maria will take me in her arms
At the mercy of Maria
Will I lay my aching head
At the mercy of Maria
Will I find my resting place
At the mercy of Maria
Will I lay my aching head
At the mercy of Maria
Will I find my resting place
from: Sophia Siglitiki Drekou

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...