Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014

ΠΝΙΓΜΕΝΑ ¨ΘΕΛΩ¨

ΠΝΙΓΜΕΝΑ ¨ΘΕΛΩ¨
Θέλω να πω ¨παράτα με¨, 
μα δεν μπορώ, 
γιατί είσαι δυνατός 
και θα με τιμωρήσεις.
Θέλω να πω ¨αγάπα με¨, 
μα δεν τολμώ. 
Θα με παρεξηγήσεις.

Θέλω να μείνω μόνος 
για δυο ώρες, 
μα σου ανοίγω 
το σαλόνι,
με χαμόγελο 
πλαστό. 
Ρώτησες αν με κούρασες 
κι απάντησα 
¨μα τι είναι αυτά που λες!¨, 
ενώ ήθελα πολύ 
να κοιμηθώ.

Θέλω να κάνουμε παρέα,
μα νιώθω πως θα αρνηθείς 
αν στο ζητήσω. 
Πάλι το στόμα μου 
κλειστό κρατώ 
κι ας έχω γράψει 
ποιήματα 
για να σου τραγουδήσω.

Θέλω να φύγω απ’ τη δουλειά, 
και μένω 
μόνο 
για τα χρήματα.
Θέλω να έρθω να σε βρω, 
μα με τρομάζουν 
τα αγγίγματα.  

Κι όλο απορώ: 
πότε θα ζήσω, Θεέ μου!
Και ποιος εντός μου, άραγε, 
έχτισε αυτούς 
τους πύργους
της αντίστασης 
που δεν αφήνουν 
την καρδιά 
να έρχεται 
στα ίσα της;!


















Θέλω να πω ¨παράτα με¨,
μα δεν μπορώ,
γιατί είσαι δυνατός
και θα με τιμωρήσεις.
Θέλω να πω ¨αγάπα με¨,
μα δεν τολμώ.
Θα με παρεξηγήσεις.
Θέλω να μείνω μόνος
για δυο ώρες,
μα σου ανοίγω
το σαλόνι,
με χαμόγελο
πλαστό.
Ρώτησες αν με κούρασες
κι απάντησα
¨μα τι είναι αυτά που λες!¨,
ενώ ήθελα πολύ
να κοιμηθώ.
Θέλω να κάνουμε παρέα,
μα νιώθω πως θα αρνηθείς
αν στο ζητήσω.
Πάλι το στόμα μου
κλειστό κρατώ
κι ας έχω γράψει
ποιήματα
για να σου τραγουδήσω.
Θέλω να φύγω απ’ τη δουλειά,
και μένω
μόνο
για τα χρήματα.
Θέλω να έρθω να σε βρω,
μα με τρομάζουν
τα αγγίγματα.
Κι όλο απορώ:
πότε θα ζήσω, Θεέ μου!
Και ποιος εντός μου, άραγε,
έχτισε αυτούς
τους πύργους
της αντίστασης
που δεν αφήνουν
την καρδιά
να έρχεται
στα ίσα της;!
Π. Ανδρέας ΚονάνοςΜου αρέσει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...