Παρασκευή 30 Αυγούστου 2013

Γλυκύτατε Ιησού μου..

Γλυκύτατε Ιησού, αγαπημένε Βασιλιά μου
η θύμησή σου μ' έφερε εκεί στο Γολγοθά
πως δέχτηκες Χριστέ να σε σταυρώσουν
και να σου δείξουν την ρομφαία στην πλευρά
και να σου δείξουν την ρομφαία στην πλευρά


τώρα Χριστέ θα σ' έχω μέσα στη καρδιά μου
και θα σε κρύψω εκεί, κανείς να μη σε βρει
μη σε πειράξει πια ποτέ κανένα χέρι
Σ' όλους θα λέω μην αγγίζετε εκεί
σ' όλους θα λέω μην αγγίζετε εκεί

Γλυκύτατε Ιησού, αγαπημένε Βασιλιά μου
άσε με λίγο να σου πω τα λόγια μου αυτά
πως πόνεσε για σένα η ψυχή μου
γιατί η αιτία είμαι εγώ για όλα αυτά
γιατί η αιτία είμαι εγώ για όλα αυτά


τώρα Χριστέ θα σ' έχω μέσα στη καρδιά μου
και θα σε κρύψω εκεί, κανείς να μη σε βρει
μη σε πειράξει πια ποτέ κανένα χέρι
Σ' όλους θα λέω μην αγγίζετε εκεί
σ' όλους θα λέω μην αγγίζετε εκεί


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...