Δευτέρα 13 Μαΐου 2013

Υποκρισία - Ηθικισμός -Τυπολατρία - Κατάκριση


Στην μικρή επίγεια ζωή του ο Χριστός δεν ανέχθηκε την υποκρισία, τον ηθικισμό, τη τυπολατρία, τον καθωσπρεπισμό και την κατάκριση.
Άξιοι μαθητές του υπήρξαν οι «δια Χριστόν σαλοί».
Εμείς ως «Χριστιανοί» οφείλουμε να πολεμήσουμε  όλα τα παραπάνω  κατά τη διάρκεια της ζωής μας, έχοντας ως πρότυπο ζωής τον ίδιο το Χριστό.

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ω αυτό είναι ένα μυστήριο για μένα.
Έχουμε μια απληστία, με την οποία έχουμε συμφωνήσει ...
και νομίζεις ότι πρέπει να θέλεις περισσότερα απ’ όσα χρειάζεσαι ...
μέχρι να τα έχεις όλα, δεν θα ηρεμήσεις.


Κοινωνία, είσαι τρελή ράτσα.
Ελπίζω ότι δε νιώθεις μοναξιά, χωρίς εμένα.

Όταν θέλεις περισσότερα απ’ όσα έχεις,  νομίζεις ότι χρειάζεσαι ...
και όταν σκέφτεσαι περισσότερα απ’ όσα θέλεις, οι σκέψεις σου  αρχίζουν να αιμορραγούν
Νομίζω ότι πρέπει να βρω ένα μεγαλύτερο χώρο ...
γιατί όταν έχεις περισσότερα απ’ όσα σκέφτεσαι, χρειάζεσαι  περισσότερο χώρο.


Κοινωνία, είσαι τρελή ράτσα..
Ελπίζω ότι δε  νιώθεις μοναξιά, χωρίς εμένα.
Κοινωνία, τρελή πραγματικά ...
Ελπίζω ότι δε νιώθεις μοναξιά, χωρίς εμένα.

Υπάρχουν αυτοί που νομίζουν λίγο πολύ, ότι
όσο λιγότερα τόσο καλύτερα,
Αλλά αν όσο λιγότερα τόσο καλύτερα, τότε  πως μπορείς να έχεις όλο επιτυχίες;
Αυτό σημαίνει ότι για κάθε πόντο που κερδίζεις, το επίπεδό σου πέφτει.
(δηλαδή μειώνεσαι ,αντί να καταξιώνεσαι ,γιατί η κοινωνία αυτά θεωρεί επιτυχία- τα πολλά)
Κατά  κάποιο τρόπο είναι σαν να ξεκινάς από την κορυφή
(και να κατεβαίνεις προς τα κάτω) ...
και αυτό δεν μπορείς να το κάνεις.

Κοινωνία, είσαι τρελή ράτσα.
Ελπίζω ότι δε νιώθεις μοναξιά χωρίς εμένα .
Κοινωνία, τρελή πραγματικά ...
Ελπίζω ότι δεν νιώθεις μοναξιά, χωρίς εμένα
Κοινωνία, λυπήσου με.
Ελπίζω να μην θυμώνεις, αν διαφωνώ.
Κοινωνία, τρελή πραγματικά.
Ελπίζω ότι δεν νιώθεις μοναξιά ...
χωρίς εμένα.
From the soundtrack of the movie "Into the wild".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...